22 noiembrie 2011

O mică schimbare pentru blog

Ne-am tras în poză la Artmania, astă vară.
Stânga e Vlad, dreapta sunt eu, pentru
cei care nu ne-au cunoscut (încă !)
Că tot am dat eu sfoară-n țară pe Facebook că va urma o mică schimbare. Ei, bine, poate ați văzut în postarea anterioară ce și cum vine treaba. Ah, nu? Nu v-ați dat seama? Ce tristuț. :(
De-acum, (un pic dinainte, dar trecem peste) pe blogulețul acesta micuț și pufos vor exista DOI jurnaliști de weekend, nu doar unul! L-am înrolat în „propagandă” și pe domnișorul Vladimir, mai bine spus Vlad Gheorghiu, prieten foarte bun de-al meu, frate din altă mamă și ce-i mai important, solistul trupei Headstuck. Vă va zice el mai multe despre cum vine treaba cu trupa și toate cele, eu l-am luat pentru că-mi place cum scrie și are idei bune. De altfel, nu doar o dată am gândit la fel. Prin urmare, blogul va rămâne la fel de diversificat și scris în același stil, doar că acum sunt două persoane. Eu cred că este ok pentru toată lumea, cât despre mine, mă simt onorat că împart hârtia galbenă (și virtuală) cu el!

Un comentariu: