1 noiembrie 2011

Chestii de scriitor

     În ultima perioadă m-am gândit din ce în ce mai mult la spațiul online pentru literatură. La cenaclu am avut discuții (încă din primăvară-vară, de când a fost interviul de la RTV) să ne axăm mai mult pe spațiul online, decât să consumăm hârtie.
     Nu-s mare „boss” în ale scrierii, mai ales că nu mă omor cu publicatul. Însă m-am gândit că ar fi timpul să fac ceva în privința asta, așa că am început să urc câte-un text, câte două, de am ajuns la trei pe Scribd. Știu, este incomod să citești pe net, dar cine nu a făcut-o de nevoie pentru școală? Dacă merge de nevoie, se poate și de plăcere! :D
     Este vorba despre trei texte, după cum am zis. Tema este relativ aceași, dar nu cred că vă veți plictisi să le citiți. În același timp pretind să fiți persoane tolerante cu părerile altora, deoarece sunt sigur că mulți oameni pot trata ca pe o insultă ceea ce am scris eu, pe când lucrul acesta este departe de adevăr.
     Primul text este Dumnezeu m-a dat în judecată. A stat acolo de mult timp, săracul. A fost citit puțintel, dar mai mult prin revista Avangarda Literară, numărul 1 (găsiți format online aici). Al doilea este Birocrația Divinității și al treilea Geneza umană. Nu-mi place să vorbesc despre ele, îmi place în schimb să fie citite. Toate seamănă între ele, adevărat, asta pentru că am vrut să fie înrudite. Chiar și așa, părerea mea este că nu va fi plictisitor pentru nimeni să le citească pe toate.
      Le găsiți la următoarele link-uri:
Dumnezeu m-a dat în judecată
Birocrația Divinității
Geneza - Esența umană
     Cam asta-i șmecheria. În mod evident, când mai scriu ceva și vreau să arăt lumii, tot Scribd folosesc, blogul sau revista Avangarda Literară. Că veni vorba, lucrăm la al doilea număr! Merge treaba ca uns, n-avem stare și abia așteptăm s-o lansăm, zicem noi, luna aceasta. Același Mircea, același aberant, aceleași probleme!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu