28 septembrie 2010

Doc a "Scăpat de sub control"


Şi nimeni nu-l poate opri, din fericire.

Este vorba de mixtape-ul lui, numit Scăpat de sub control, care va fi lansat pe 10 octombrie în Bucureşti, în Silver Church.
Genţi de bani (@imaginea de mai sus) e melodia de promovare. A fost deja lansată de către radio Guerilla şi, din câte ne spune VD, vor să o difuzeze cât mai des. Foarte bine, măcar am un motiv să ascult radioul. :)

Tema melodiei este cât se poate de actuală: politicienii care ne fură. VD a spus că nu vor să o pună pe YouTube pentru că îi lasă pe băjeţii de la Guerilla să promoveze.

Mie personal îmi place, dar aş vrea mai mult. Refrenul îmi aduce uşor aminte de Puya şi acel "e foame de bani", iar versurile sunt ... prea simple pentru CTC (da, cei trei fac parte din CTC, dar nu s-au numit aşa pentru că nu e şi DJ Paul) Dar na, doar pentru că e cântată de Doc, Deliric şi VD merită toate laudele.
Noh, asta e, aştept albumul. Tare aş vrea să mă duc la lansarea lui din Bucureşti. Sper să calce şi prin Galaţi, cu tot cu Cedrea :d
Link direcţionare către melodie

A, da, şi ca să vă fac să ascultaţi şi alte muzici înafară de Connect-R şi Puya şi Paraziţii (bă îmi plac Paraziţii, dar ar trebui să mai ascultăm şi altele) vă dau câteva melodii marca CTC

Orice, CTC cu Nwanda şi Yelo
CTC Interzis nefumatorilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu