2 septembrie 2010

Băsescu în timpul cruciaţilor






Mă jucasem şi io ca orice om în ultimele sale zile de vacanţă, când, m-a trăznit inspiraţia.
Am zis să deschid şi eu Stronghold Crusader EXTREME şi uite ce-am păţit. Nici nu am apucat să-mi pun clădirera de mercenari că urâţii lui Saladin deja au sărit pe mine. Dacă era Stronghold Crusader simplu nu păţeam aşa nici în ruptul capului, acolo măcar ştiu să mă mişc şi am timp să fac doi trei soldaţi pe care să-i atac cineva - în cazul parodiei ar fi vorba despre Boc şi guvernul lui care să fi fost trimişi la înaintare de Băse - aici nu, e extreme şi nu m-am descurcat în nici un fel.
Deci, în cazul nostru Băse e un maestru templier. Populaţia în stare de rage sunt turcaleţii. Mă gândesc pentru regele Philip al IV-a ce rol să-i dau. Urîtul ăla a arestat templierii şi i-a ucis. Hmm, rolul lui Vadim Tudor? Pe sistemul că prindem hoţii şi toate cele. Da, Vadim e cel mai bun.
Dap, păi cam asta e. Tare mult mi-ar plăcea ca într-o zi, oamenii ţării, plini de furie, să arunce săgeţi şi pietre (adică bombe şi gloanţe) în castelul lui Băse, dar mai avem de aşteptat până atunci. Una alta le mulţumesc celor de la Firefly Studios pentru jocul în care eu sunt varză şi nu pot să-l protejez pe Băsescu şi sfîntului Paint, că nu aveam nici un program de screenshot deschis. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu