24 noiembrie 2010

Cum crede un băiat de 9 ani că a apărut pe lume

Seara, pe mess, ca tot omul. Bârfă cu prietenii și vechiul tovarăș Dragoș îmi dă o chestie foarte haioasă:


Pentru că se tot întâmplă ca oamenii pur și simplu să moară, trebuie să apară alții. Asta este copulația. Însă oamenii nu dorm, ci lucrează cu inima, penisul și vaginul din greu. Eu i-am văzut pe părinții mei în camera de zi când copulau. Tata icnea îngrozitor și mama a urlat, însă deocamdată nici unul dintre noi n-a murit. Însă poate că doar au exersat fiindcă bunica e deja destul de bătrână. Am observat că ei exersează cam de trei ori pe săptămână, cred că bunica va muri curând. În noptiera mamei am găsit niște pastile. Tata o tot întreabă dacă și-a luat deja pilula. Precis e și ea bolnavă, însă nu merge la doctor. Dacă ei continuă să exerseze așa de mult, sigur va apărea o nouă ființă pe lume. Eu mi-aș dori un iepuras.  Reproducerea la oameni se întâmplă prin semințe. Florile și tufișurile și pomii trebuie udați des și mama face duș în fiecare zi. Poate atunci crește totul mai repede.
Noua ființă crește în burtă, însă fiindcă mami e bolnavă, o face de data asta poate tati. I-a crescut deja burta însă nu ne-a spus nimic.
Când noua ființă apare pe lume, trebuie să iasă mai întîi prin vagin și e foarte mică și albă. Negrii ies cu siguranță prin fund.

Nu știu unde a găsit Dragoș textul ăsta, sper totuși să nu fie din același loc de unde ies negrii! M-a amuzat copios, deși cred că ar fi fost umorul cumplit dacă n-ar fi uitat de barză. Sper că ați râs și voi, urâților. :D

2 comentarii: