12 noiembrie 2010

Cedry2k a mai transformat o dată veninul în aur




După cum a susținut el, primul său album a fost o transformare a veninului în aur, tocmai de aceea se numește Alchimia veninului. Al doilea album nu a avut o denumire la fel de protoștiințifică, ci mai degrabă artistică, Poezie balistică. După părerea mea, cel de-al doilea album a fost ce-a dea doua transformare a veninului în metal. Ei bine, urmează și a 3-a transformare și se anunță a fi cu noroc.

Sper din tot sufletul ca noul album să fie cel mai bun până acum și cred că Cedrea va putea face asta. Până atunci, ne oferă o melodie: Mintea vizuală:

Mintea vizuală, click aici (FacemRecordsTV)

Albumul va pătrunde pentru prima dată în urechile noastre pe 5 decembrie, la București. Ce-aș vrea să fiu acolo! În orice caz, am să-i spun lui Moș Nicolae să-mi ia albumul drept cadou, chiar următoarea zi să fac comanda și abia aștept să-l văd a 2-a oară pe Cedry2k. Am să iau toate albumele lui să mi le semneze și am să mai fac o dată poză cu el. Ha!

Note: joi, 25 noiembrie, vine Doc în Galați pentru promovarea albumului Scăpat de sub control. Ciudă să-mi fie că nu pot merge ...



Sursa: Facem Records website

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu