18 septembrie 2011

Metalul nemțesc nu înseamnă numai Rammstein

     Acum ceva zile am făcut pe Facebook un fel de ... manifestare (!?) în maniera dată, adică specific Facebook. Dacă v-ați gândit la postări pe wall zilnice, atunci ați înțeles perfect ceea ce vreau să spun.

     N-a fost mare brânză, defapt nici nu este, pentru că nu am ceva personal cu Rammstein, cât mai degrabă cu lumea care doar atâtica muzică de origine nemțească ascultă. Deci, de ce am făcut asta, totuși? Ar fi două chestioare, destul de evidente:

1) Nu de puține ori m-am avântat în discuții despre muzică (nu țin minte exact momentul, nici persoanele, însă nu este relevant).  Desigur, s-a început cu începutul, adică preferințe. Multă lume menționează Rammstein, ba că a fost vorba de concertul din 2010, cât și felul lor de-a fi, de a cânta și, mai ales, de a se prezenta la concerte.

2)Ceea ce am spus mai sus nu este în mod direct ceva negativ, însă este în mod indirect, asta datorită analogiei între muzica nemțească (bineînțeles, vorbind despre un gen anume) și țara pe care o reprezintă, Germania. Și se ajunge la o situație ridicolă în mica noastră societate, bineînțeles ce acoperă pătura mediocră a ascultătorilor, ca atunci când vorbesc despre Germania se gândesc la Rammstein și când vorbesc despre Rammstein se gândesc la ceva super-ultra-mega-kick-ass. Nu-i bai să apreciezi pozitiv ceva / pe cineva, dar să nu ajungem la superlative ridicole și inutile.

     Înainte să menționez melodiile (nu sunt multe la număr) cu o redirecționare spre YouTube, am să încerc să trag linie și să „trântesc” bilanțul: omul ar trebui să fie în continuă căutare în toată existența sa, dar ... poate că atunci când vine vorba de muzică ar trebui să fie motivat înzecit. De ce? Pentru că muzica ne face să fim oameni, ne sensibilizează, ne calmează, ne îndrumă și ne încântă. În materie de muzică ar trebui să fim deschiși mereu, cu toate că putem să rezervăm anumite genuri pentru anumite perioade din viață și e greuț să sărim la alt gen. Dar dacă nu încercăm noi, atunci cine? :D

Prima zi: In Extremo - Kuss Mich

A doua zi: Kreator - Violent Revolution

A treia zi: Scorpions - Wind of Change 
A patra zi: Blind Guardian - The Bard's Song
A cincea zi: Van Canto - I Stand Alone
A șasea zi: Lacrimas Profundere - My Velvet Little Darkness
A șaptea zi: Helloween - Are You Metal




P.S.: să-mi fie rușine că nu am menționat despre industrialul nemțesc. Și-mi este, dar din păcate, nu-s cunoscător al genului. :(

2 comentarii:

  1. Niciun Equilibrium?

    http://www.youtube.com/watch?v=3nsMPbVxd90

    RăspundețiȘtergere
  2. Uita-te si la Oomph, Krypteria, Avantasia, Leaves Eyes, Xandria, samd...

    RăspundețiȘtergere